Juf Daphne in Curacao - Reisverslagen van Daphne van Gestel - WaarBenJij.nu Juf Daphne in Curacao - Reisverslagen van Daphne van Gestel - WaarBenJij.nu
Juf Daphne in Curacao

Van 2 februari tot en met 16 april ga ik samen met Nina stage lopen op een basisschool in Curacao. Via deze blog houd ik jullie op de hoogte van mijn avonturen tijdens mijn verblijf daar.

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2015

living the good life

18 Februari 2015

Stage en vakantie

06 Februari 2015

Eeste dagen op dushi Curaçao
Daphne

Van 2 februari tot 16 april ga ik lesgeven in Curaçao op de Marnixschool in Willemstad. Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van al mijn avonturen tijdens mij tijd in Curaçao.

Actief sinds 15 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2734

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 16 April 2015

Juf Daphne in Curacao

Landen bezocht: